Äntligen!

Tjohooo rida!
 
 
Idag blev det halvblod! Cytra & jag red ut med Johanna & Honey till räddningsverket och sen hem & genom Rosendalsskogen. Det gick bra, när vi just vänt drog hon skallen rakt upp och skulle älga på men då höll jag bara i henne och väntade ut henne tills hon gav upp, sen hade vi en ganska avslappnad tur hem och hon lyssnade bra. Mest skritt (liten travkortis) så inte jättehöga krav, kanske därför det gick utan fadäs? ;) Alltid trevligt att testa andra smaker även om man inte vill byta.
 
 
Alla var suuuupertrötta när jag kom, ALLA stod och halvsov. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0