Måndag = Hestdag

Ska faktiskt "bara" vara 26 grader idag så idag kanske vi pallar rida. Nu har hon stått med zebratäcket sen i tisdags, jag var ju där i onsdags men då bytte vi bara hage och hon hade haft det en dag så jag kollade inte så mkt då. Både jag & Johanna var på annat håll torsdag-fredag så då har hon blivit tillkollad av andra i stallet, lördag-söndag har en annan tjej som rider henne lite i sommar haft henne så det ska bli intressant att se hon hon ser ut under nu. Tänker att risken finns att hon fått skav eftersom det inte riktigt är hennes storlek men förhoppningsvis inte. Eftersom hon stått i princip hela veckan (vi skrittade i måndags, och så lite i helgen nu då) så tar vi nog det rätt lugnt, hon får nog bestämma tempot. Synd att jag inte hinner rida & bada på vardagar.
 
 
Gullskruttan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0