Besviken

Var en sväng på sportaffären XXL igår, hade hört att de hade ett par träningsbyxor jag är sugen på (det hade dom inte), men så såg jag också att de har ridkläder! De har rea just nu, men när jag kom dit hade de bara rea på barnsaker. 

Resten var bara ordinarie hästkläderpris, de hade Jacson & Polo så det kostade typ 700:-/st Tråkiga saker dessutom. Såklart. Så jävla tröttsamt att man ska betala 700 spänn för en normal piké bara för att det råkar vara ett märke och har massa kladd på framsidan. Okej om det var en funktionströja iallafall men hästkläder är ju sällan praktiska utan bara märke, iallafall när det kommer till tröjor. Så idiotiskt. Är andra sporter lika prylfixerade som hästsporten? 



Såg några produktfoton från nya Höökskatalogen, det var såklart "klassiska" höstfärger som oliv & marin. Snark. Fast det var en jacka (quiltad såklart..) som var rätt fin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0