Hööks vårkatalog

Blev lite besviken på Hööks vårkatalog. Det var inte mycket nytt och inte mycket roligt. Lite var det dock såklart men det hade junnat vara mer tyckte jag. Här är mina favoriter.
 
De här tyckte jag var riktigt snygga! Helskodda också, stort plus.
 
 
Dessa tyckte jag var galet fina och det är nog inte helt otroligt om dessa hittar hem till mig.
 
 
Spooks vita tävlingstopp gillade jag, kragen var superfin.
 
 
Det här tränset var supersnyggt. Men det verkar sjukt opraktiskt att behöva skruva av och på bettet om man vill byta..? Visserligen kanske främst ett tävlingsträns antar jag men ändå. Mycket snyggt, oavsett.
 
 
Tyckte nästan inte nån utrustning var rolig men Johanna sa att hon var väldigt sugen på att köpa detta täcke till Honey och det var ju faktiskt skitsnyggt, missade det! Bra med liten häst ibland ;)
 
 
Gillade den kaxiga texten på det här ulltäcket men kan inte med Comic Sans.
Fanns även schabrak med samma problem; kul text, vidrigt typsnitt.
 
 
Denna hoppas jag läggs ut på sommarrean för den var skitsnygg men skitdyr.
Gillade halsknäppet men skulle aldrig köpa den till fullpris.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0