Jävla bajsdag!

Fan jävla pissdag, har bara hållt ut på att jag ska få åka till stallet ikväll. Går hem, byter om, tar cykeln (som jag fick låna igår av Helena) och då öppnar sig himlen. Tänker "skitsamma" och cyklar på, tills jag inser att det knappt är luft kvar i framdäcket, får leda tillbaka cykeln och missar enda bussen ut. Helena kollar henne ikväll, men jag vill ju så gärna bara också få mysa. Just idag som är en sån skitdag. Jävla fan!
 
En sak bra iaf; Av Helena fick jag höra igår att hennes fd ägare (som hade henne innan Johanna) håller på utbilda sig till - sadelmakare! Tadaa! Messade med henne, hon kommer och kikar på sadeln i slutet av månaden. Helt perfekt ju. 
 
Nu ska jag ta ett bad och försöka skölja bort lite av bitterheten också.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0