Hallelujah!

26 grader! Herregud vad svalt, behöver man vinterjacka? Aaaah :D
Skulle haft middagsdejt med kompis + bebis innan alla mina vardagskvällar försvinner, men bebisen ville hellre äta hemma i lugn och ro än att fara på stan och ränna med mamma & tant Ann. Så jag åt middag själv på wagamama med senaste Hippsonnumret istället. Mmm. Inte helt fel heller. Och nu är det så svalt och skönt här hemma så jag ska fanimig fara och springa (intervallträna)! Duktig tjockis ^^
 
 
Tänk så mycket ett par grader kan göra! Helt plötsligt kan man tänka igen, orken kommer tillbaka, man blir inspirerad och vill inte bara ligga och dö på en soffa med en solfjäder i handen.. Woohoo! 


Kommentarer
Sol

Gotttt med Wagamama!

Svar: Jaa <3
Borrowed Hearts

2014-08-08 @ 11:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0