Tack haul videos

Av en slump kom jag över en typ av videos på YouTube jag missat. jag visste att folk gjorde "haul videos", dvs man visar upp vad man shoppat. Oftast är det mest modebloggare som gör det, jag shoppar så sällan så att det skulle vara ett skämt, men häromdan hittade jag "Tack haul" videos! Tack är engelska för hästutrustning (typ, kanske finns en begränsning på ordet men om man ser en tack store i USA så är det en hästaffär). Det är mest unga tjejer som gör det såklart men det är roligt ändå. Roligt att det eg var exakt detta jag gjorde när jag vart på Ullared. :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0