På väg

Seg idag, aldrig riktigt kommit igång. På väg ut till stallet nu, kommer vara där 19:30 och då blir det bara fix & mock och så kvällsa. Kommer nog inte hinna med allt det på en halvtimma så jag hinner med åttabussen, så eventuellt hinner jag ut på en promenad eller miniskrittur med honom, vi får se. Himla jobb. Tur att jag tagit ut lite nudlar till stallet nu ;) Som sagt lite trist att jag tappar de enda två dar jag kan rida i dagsljus i helgen men förhoppningsvis kan jag få mer gjort hemma då. Plus hälsa på Honey i Runsa <3 Skulle säkert kunna låna bil av Anders & Helena men skitsamma. Då måste jag betala för parkering och blabla. Hej jag vill ha bil punkt nu.
 
Nästa vecka löste det sig riktigt bra iallafall efter lite jobb- & stallpassbyten men jag skriver mer om det i helgen för att inte förvirra :) Nästa helg kommer iallafall min kollega Ewa ut med sin dotter Tyra för att få rida lite på Honey, Tyra älskar hästar och detta skulle blivit av för länge sen men har skjutits upp av div. anledningar. Ska bli roligt! (Självklart har jag Malins tillstånd till detta)
 
Haha känns lite knäppt att skriva namn nu efter att ha skrivit bara bokstäver i 1½ år!
Men Malin är alltså pojkHoneys ägare och tjejHoneys ägare heter Johanna.
Så nu vet ni det om ni inte redan visste det sen förr ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0