Men blöhö.

Kul att höra om hur dåligt jag mår va? Suck.. Åker hem från jobbet nu, gör nytt försök att jobba imorgon.. River i hals & allmänt matt & varm. På onsdag ska jag till läkare (för lite blodprover antagligen) som förhoppningsvis kan hitta rätt på vad som är fel med mig. Eller jag lär väl inte få reda på nåt exakt då men sen.

Jag tror jag minst har järnbrist, ev ngt mer också. Ätit dåligt typ hela detta år så skulle ej förvåna mig. Nu ska jag hem & sova. Tack gulle-Anders som ringde och kollade hur jag mådde i morse <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0