Ledig!

Idag är jag hästledig! Malin var nämligen upp & hämtade typ allt i stallet (ska bli kul att se om det är nåt kvar imorgon haha ;)) så hon tog Honey idag. Tror det kan vara min första lediga helgdag på en dryg månad! 

Igår flyttpackade jag ner det mesta av alla lösa småsaker. 


Jag har en total slö&mysdag hemma, har sett TV & film & surfat Pinterest & badat.. Nyss var jag dock lite produktiv och satte upp tyget på min kära himmelssäng. Nu kan jag äntligen sova som en prinsessa igen! Har haft den här sängen i 7-8 år tror jag, och jag älskar den lika mycket fortfarande.

Ni kanske förstår varför?


Imorgon ska Honey och jag ta en sista Smedbyrunda. Tänk att det förmodligen är sista veckan nu. Och tänk att det är så kort tid innan jag äntligen får börja rida tjejHoney nu. Åh så jag längtar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0