Vilken bok?

Jag fick ju samma bok av både mamma & Johanna i födelsedagspresent, mamma hade köpt den från tidningen Ridsport och jag mailade dom i söndags för att höra om det gick att byta den. Jodå, det var inga problem. Istället ska jag ta en annan bok, men jag har lite problem med att välja vilken. Funderar på dessa tre;
 
 
Första boken kanske talar för sig själv, andra boken känns ganska "CR-ig" dvs verklar handla mycket om hur människokroppen påverkar hästen och det är mycket om människans anatomi också. Den tredje boken handlar mycket om förebyggande, massage, palpering, hur en sadel ska sitta etc. Det är verkligen något jag vill bli bättre på (skulle vilja utbilda mig till hästmassör) så mm, svårt. :) Ska klura ett tag till.


Kommentarer
Linda

Den sista verkar ju intressant =)

2013-11-12 @ 22:52:52
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
svea-karin

jag skulle tagit den sista :)

2013-11-13 @ 13:57:26
URL: http://karinmattson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0