Barbackamåndag

Red ut med E/Mina barbacka igår, då Mina hade ooofantligt mycket myggbett på ryggen och det inte kändes som bra idé att lägga sadel på. Vi kollade extra i början om hon skulle reagera på att E satt på myggbetten men hon verkade helt avslappnad och inte spänd alls. (Kanske rentav var skönt att nån satt och "gnuggade" på dom?) Vi red travstallet - skogen - Sättraängen - hem och vid bron vägrade hon så först hoppade E av och sen hoppade jag av för att slänga upp henne då Honey är lite lättare att parkera för uppsittning än vad Mina är :)
 
 
Mysig måndagskväll. Är dock sjukt sugen på Sättrasvängen men vet inte exakt när jag ska hinna med den då jag jobbar till 18 på fredag och har båda Honeysar på lördag. Ja, kanske på lördag då. Vi får se.
 
Har ju bil tillfälligt nu och det var första gången i Björknäs med bil, SÅ skönt att slippa kolla klockan heela tiden. Vill näppeligen lämna tillbaka bilen imorgopn kan jag ju säga.. :( M var också förbi, roligt :), hon hade med sig GHS-inköpen, bl.a ett mysigt tunt täcke som Honey kan ha som sommarnattpyjamas mot myggen. Ursnyggt!
 
Klart grabben ska ha rosa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0