Suck

Vaknade just och det känns som att nån sitter och gröper ur mitt högra öga innifrån, att en ångvält har kört över mig under natten och hjärnan inpackad i snor. Så ja, känns som rätt beslut att INTE jobba idag. Augh, vad ÄR med med den här sega förkylningen, jag är ju bara hemma och tar det lugnt! Ska avvakta lite och hoppas att huvudvärk och yrsel avtar och sen när jag mår bättre ska jag åka till stallet. Ofta mår jag ju bättre i stallet även om jag är förkyld, säkert mycket psykologiskt men jag gör det. Känner också att jag måste byta sängkläder och vädra i sovrummet för man får liksom känslan av "sjuk" när man går in där. 
 
Jaja nu är ju det här inte min sjukblogg utan hästblogg, fast det har och göra med varför det INTE blir ridning idag utan bara markarbete, tror jag ska ta med en pressenning och dra fram lite bommar också och se om det får honom mindre uttråkad. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0