VILL HA

Det bidde ingen väst. Den hade nog hållt värmen men den var (såklart) inte lika snygg på riktigt. Föll inte för nån annan väst heller, men jag har ju den blå som jag ibland använder privat, så det får väl bli den. Hjälm bidde det inte heller, Horze hade en del fina hjälmar men jag avskyr alla deras remmar, eller snarare avsaknad av, de har tjocka sydda "öronlappar" på alla sina hjälmar. Hööks hade inte fått in nya hjälmen jag var sugen på så jag får kolla det nästa vecka istället. Iofs har den också såna.. men är det så snygg som den ser ut kanske man kan överleva det.

Däremot så köpte jag två saker jag behövt i evigheter - ny reflexväst (rosa såklart) & ny pannlampa! Jag kan säga att det även var VÄLDIGT nära att jag köpte det här schabraket "till när jag får egen".. Det fanns i Full! Men jag lät bli. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0