Opeppen

Saknar min bil SÅ mycket. Ska snart klä på mig och börja bussa mig ut till Runsa, det ska bli kul som vanligt men just idag är jag trött & fortfarande lite småhängig och vill bara knalla ner på parkeringen och hoppa in världens finaste puma. INTE åka buss, och sen behöva vänta och bussa hem, vara hemma om ca.. 6 timmar. Visst att bilen kostade mig en del och jag har kunnat spara ihop och betala av en del skulder snabbare nu när jag inte har den.. Men det den gav mig i tid! Suck. Jaja, nu ska jag sluta gnöla och dra på Michelingubbeoutfiten. För långt är det till vår också. Blä.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0