Julkalender dag 7: Den bild jag är mest nöjd med

OK jag fuskar här och gör en topp 3-lista. Jag gjorde det enkelt för mig och gick bara igenom de foton jag publicerat här snarare än alla jag tagit i år. Vet att det är massa foton jag aldrig lagt upp, t ex från Tobbe Larsson-clinicen i våras.. Dumma mig. Lata mig. Men men! Nu valde jag mina tre favoriter snarare än de jag är mest nöjda med tekniskt (fotonörd som jag är);
 
Plats 3: Honey Boney i hagen
Honey är inte alltid världens mest fotogeniska häst, men
när man får till en lyckad bild är han gudomligt snygg!  
 
 
Plats 2: Sudden & Walentino busbråkar i hagen
Småkillarna busar i hagen en vacker vårdag. Inte så
tekniskt avancerad men jag blir glad av denna bild.
 
 
Plats 1: Honeys öga en kall Januaridag
 
Älskar denna bild på Honeys ögonfransar efter en ridtur en kall Januaridag.
Denna är dessutom "bara" tagen med iPhone så jag är väldigt nöjd med hur snygg den blev!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0