Bortskämd ponny

Var på Hööks på Kungsgatan nyss och köpte en liten present till ponnyn :) Ska förbi Infra City-butiken också då de inte hade huvor kvar inne i stan, det är halva rean nu så man kan köpa dom för typ en femtilapp.

Jag skulle gärna vilja testa honom i huva, för han är inte direkt tittig, men han är så lättdistraherad och jag tänkte att det kanske kunde hjälpa lite iallafall. Igår gick han t ex och snubblade i hela skogen för att han gick och lyssnade på nåt på vänster sida.

Ingen direkt plan för dagen, är skittrött och har träningsvärk i ryggen. Red fältsits så mycket jag orkade igår, vilket var pinsamt lite, men nog för att jag ska känna av det idag. Känns som att det blir ett lugnt pass oavsett, kanske bara en Smedbyängs- eller Granarunda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0