Semester!!

Tjohoo nu är det semester! :D

Jag räknar alltid semestern från sista jobbdagens slut, till sista dag oavsett helg eller inte. Ridlägerveckan börjar dock på måndag, "vanlig" ridning i helgen ;) även om jag ska öva dressyrprogrammet imorgon. Att plugga det har gjort mig liiite sugen på riktig tävling.. Det stundande Ridtravarrikset i Norrköping är ju så nära Stockholm, skulle vara skitkul att rida tjejHoney där men vet ingen annan som skulle vara intresserad så även om jag fick ta med henne dit är det så mycket meck med transport & så. Jaja. Drömma går ju. För även OM allt det skulle vara fixbart så är vi ju inte exakt redo för det. Nästa år kanske? ;)

Imorgon blir det rida ut med C/Robin på morgonen och så tar jag Runsa på eftermiddagen, gör normalt tvärtom på dubbeldejtslördag men kanske är bättre såhär så hon slipper bli indragen efter frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0