..hä är väl ba spring lit?

Sitter på Ridsportförbundets sida och kikar på gamla dressyrprogram som jag ska rida på tjejHoney nästa vecka, måste ju börja seriösplanera och plugga nu! Augh!
 
 
Det är ju bara det att jag glömt alla dessa TERMER. Arbetstrav, Samlad Trav, Mellantrav. Eeeeh joråsåatte.. En gång i tiden visste jag säkert skillnad man det gör jag då inte nu. Omöjligt och googla för alla på Buke som ställt frågan får ju svaret "fråga en tränare".. Men är det inte så att arbetstrav är typ vanlig trav, mellantrav är.. äh fan. Borde kanske hyra nån nybörjarvideo eller nåt? ;D


Kommentarer
Linda

Eller hur, snabb trav eller jättesnabb trav. Finns det nått annat?
Även fast jag rider för tränare har jag ingen koll på termer. Inte dom iaf. Förutom samlad trav.
Oh well. Du får gå till ridskolan och fråga =)

Svar: Haha ja precis. Samlad fattar man ju men sen är det liksom.. eh. ;)
Borrowed Hearts

2013-04-16 @ 22:00:45
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0