På önskelistan..

Var ute till Honey igår, då var hon lite mer svullen på flanken ovanför "bulan" men den kändes å andra sidan inte lika varm. Hon ville dock inte ens att jag kom i närheten och jag ville inte ta in henne bara för det så hon fick vara ifred. Stackars gumman! Idag känns som en riktigt seg skitsöndag, vet inte var dagen tagit vägen och är trött & grinig. Idag skulle vart en perfekt dag att få åka ut till stallet och rida ut på en mystur..

Nåja, såsmåningom blir hon väl bättre. Satt och drömde lite på Hööks hemsida över fina ridkläder. Jag önskar jag fyllde år på sommaren och inte i November! Jag börjar ha svårare och svårare att komma på vad jag ska önska mig till julklappar & födelsedagar då jag oftast redan köpt saker jag vill ha.. men de är ju perfekta för saker som man egentligen inte behöver men ändå vill ha. Som nya ridbyxor till exempel! Jag har typ fem par och rider man bara 3 dar i veckan är det mer än nog, så jag kan inte rättfärdiga för mig själv att köpa tre par till.. men visst är de fiina?

Älskar "jeansridbyxor"! Och helskott måste det vara såklart. Tror bara två av mina fem par är helskodda och det känns alltid helknäppt utan. Första gången jag provade helskodda tyckte jag det var sjukt obekvämt men nu skulle jag aldrig köpa något annat. Älskar jackan också, men behöver den inte egentligen. Och söta ridsockar med Lena Furberg-motiv kan man väl aldrig få för mycket av? ;)


Kommentarer
Mamma

Noterar din önskan :)

2012-07-01 @ 16:27:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0