Mitt första stall!

Idag var jag och hälsade på min pappa i Bensbyn, och tog tillfället i akt att besöka mitt första stall. Här hängde jag dagarna i ända som liten, fast då var stallet i betydligt bättre skick än vad det är idag.. Dock luktade det precis likadant som jag var liten, är inte det märkligt? :)



Här var det på den tiden fullt av hö till höger och vänster.
Bakom väggen fanns det foder (mest havre & betfor på den tiden).
In i mörkret till höger hämtades spån, och dörren leder till stallet.



Stallgången med de sex boxarna. Miniboxen där shettisen Cirre
stod är riven nu men hade vart mig i ryggen när jag tog det här fotot.



Vanlig inredning. :)



Sadelkammaren och dörren in till fikarummet.




Som ser ut såhär just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0