Kämpar

Usch jag är så less på mitt eget trötta humör! När ska det bli bättre?!
Det känns som att det är mer än "gaska upp dig" men jag vet inte vad jag ska göra. 
 
Det är väl.. allt. Har otroligt mycket på jobbet just nu och känner press att leverera för ett kommande projekt, Honey sjuk, jag har ingen ork hemma utan sover tupplur 4-5 timmar på helgerna och orkar ändå inte göra något mellan, jag är väldigt pank och det ser snålt ut fram till Juni. Äh jag vet inte. Just nu behöver jag något bra nästan varje dag för att orka. Det känns som att jag har SAD men jag tror inte det för nu börjar det vara så ljust. Det tuffa känns megatungt och det glada fastnar inte. Är konstant tungmodig. 
 
Idag blir det iallafall stall. 
Imorgon lön, så då ska jag handla och äta nåt riktigt gott.
Inga andra planer för resten av veckan men ska försöka peta in gym & träning så mycket det går. Få lite endorfiner.
 
 
Joggade ute första gången i år i lördags. Så skönt!


Kommentarer
Petra Andrén

Du är en modig och stark kvinna, Ann! Det kommer bli bättre, men det vet du redan, som kämpar så.

Svar: Tack :)
Borrowed Hearts

2014-03-24 @ 07:21:55
Linda

En del har väl SAD på våren. Är det inte ganska vanligt med vårdepressioner?
Hoppas det blir bättre snart iaf.
Kram

Svar: Jo fast då tror jag det är nåt annat. Brukar aldrig ha problem på våren normalt så det är därför jag inte vet.. :( Tack!
Borrowed Hearts

2014-03-24 @ 12:27:07
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Valross

Gå ut i solen ett tag, spring en runda och gör något skoj! Vi är ju förbi vårdagjämningen, så det kommer bara bli varmare och ljusare. Krama en katt och sätt "Once More With Feeling" i DVD-spelaren! Det blir bättre om ett tag. :D

*kram*

Svar: Mmm det hjälper EN dag. Men nästa. Och nästa. Och nästa..
Borrowed Hearts

2014-03-24 @ 14:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0