Dålig dag..

Jaha. Hoppas alla haft en bättre dag än jag.
Min jobbvecka slutade med att jag & mina kollegor sprang från jobbet medans poliser med automatvapen kom emot oss. Om det låter dramatiskt är det bara för att det var det, Moderaternas kontor blev bombhotat och råkar ligga precis mitt emot vårat. I stressen blev min mobil dessutom kvar på jobbet.. :( 
 
Jag orkar inte riktigt gå in och förklara allt men gamla minnen kom tillbaka och jag har haft en rätt jobbig kväll sen, det börjar vända efter lite tacos & Leverage men stresshuvudvärken har inte släppt än. Vill åka till Luleå imorgon, inte på lördag. Fast samtidigt är det rätt skönt att ha en dag att bara.. bläa på. Ska till Honey på förmiddagen imorgon och sen bara göra inget hemma, sova bort andravågen av förkylningen som kom. Lite bättre idag dock så det borde förhoppningsvis gå bort fort.
 
Ser så jävla mycket fram emot Luleå, framför allt det att inget är bokat utan att hälsa på Linda & hästarna. Inte åka runt, inte ha ångest över att vissa jag inte vill träffa ska dyka upp på ställen etc. Älskar att vara i Luleå korta perioder, hatar alla krav som kommer med det. Dessutom kommer aldrig nån ner och hälsar på mig förutom mamma, det är alltid jag som åker upp och jag är lite less på det. Varför ska jag betala för att åka upp och vara stressad? 
 
Jaja det där blev lite TMI, förlåt, men har en dålig dag och då kan det bli så.
 
 
Imorgon Fjonkdags <3 Äntligen. På söndag ska hela flocken slås ihop igen efter att ha vart delad för nu är en hage tillfixad. Har saknat lillskrutten till höger där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0