Travpremiär (för mig)

Igår fick jag möjlighet att ta ut lite komp och var ute tidigare än vanligt. Det har kommit en liten värmevåg till Stockholm så det blev t-shirtpremiär! Så skönt!

Honey var på rätt OK humör, kom till mig trots att hon betade gröngräs och mysig inne. Vi red varggropen, och jag travade lite lite idag, för första gången sen hon blev sjuk! (Johanna har redan travat henne lite) Först två ministräckor innan, sen skritt runt och när vi kom till Mälaren travade vi superlångsamt upp för vägen till dit man rider in i skogen igen. Jätteduktig och oh vad kul det var! Finaste Filifjonkan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0