Stå still

En sak jag verkligen gillar med Honey är att om hon inte är sur eller hungrig så står hon där man ställt henne, fastbunden eller ej. Vi har henne ofta helt lös när vi håller på i stallet men om jag ska gå till sadelkammaren så sätter jag på en grimma och sätter fast henne. När jag kommer tillbaka så står hon på samma ställe 9 gånger av 10.

I lördags sprang jag upp på vinden för att leta bomull, och gick sen för att hämta utrustningen.

Från foderrumsfönstret

Från sadelkammaren (halvt dold bakom trädet)

Och här hade hon t o m kunnat äta nytt gräs! Så duktig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0