Saknar..

Ååååh vad jag saknar Honey.. suck! 
Men det är helt rimligt att jag inte tar henne idag pga vaccinering + att jag ska åka till Köpenhamn imorgon bitti. Men ändå.. Sen blir det dock hästar i dagarna tre, ska rida Cytra i vårt stall (med Johanna/Honey) på onsdag, det ska bli så kul att testa henne. Det har aldrig blivit nåt tillfälle, och så ska det bli kul att rida med Johanna. Vi kan ju inte rida samma häst. :) Och sen Honey fredag lördag som vanligt, och då är Kentslängen nästan slut. Det är de två stora spelningarna kvar men de kommer bli så annorlunda och jag ska bara ner en snabbis för den i Göteborg
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0