Lördagsseg

Ja här sitter jag och är allmänt seg efter AW igår och orkar inte komma på nån bra plan för dagen. Ens vart vi ska rida. Men kanske varggropen-Göranstorp typ. Tänkte testa Helenas barbackapad så jag slipper börja med sadel och vettiga skor.


Måste se över vilka tidsalternativ som finns nu när de ska ut på bete nästa vecka, det är så jävla knepigt utan bil när det går så mycket fortare i stallet. Vi har flera beteshagar (eftersom dom tyvärr inte innehåller så bra bete så varvar vi) och det ska börjas i en nära stallet så det är bra nästnästa vecka när jag har henne hela veckan. Vardagarna tror jag är rätt lugna, det är helgerna som är lite svårare, minsta "passet" mellan två bussar är 3h och det tar det knappt med stallsysslor heller. Dock finns det ett 2,5h mellanrum på kvällen på lördagar som nog kunde vara bättre. Jaja vi får se. Beror lite på hage också - den längst bort är 1,5km bort och i år ska de stå i Göranstorp också och då vet jag inte alls hur jag ska lösa det för det är för långt för att gå hit och hämta grejerna.. Men det löser sig nog på nåt höger! Orkar inte tänka mer på det just nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0