Leeedig

Helledig dag, mitt i veckan. Så gött! Dessutom inga planer eller nånting. Var en snabbis i stallet igår men det blev bara beta. Hon var lite tjafsig och jag fick bli lite sur på henne för att hon inte lyssnade. Nygräs eller ej så ska hon lyssna, jag är inte så att jag tycker jag ska "vinna" över henne hela tiden men precis som jag respekterar henne ska hon respektera mig och inte ignorera bara för att gräset är gott. Småtravade upp för backen, hon var pigg och tyckte jag var för sölig.
 
På fredag & lördag ska jag nog nog skritta en hel ridtur. Igår när jag kände i benen var inte ens småsåren på höger fram varma! :D Åh vad skönt! 
 
 
Efter stallet åkte jag med Helena till Göranstorp för lätt Valborgsfirande. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0