Fredag utan hest

Alltså vad är det med min kropp? Den verkar ha fått tokfnatt. Har fortsatt PMS from hell, får knappt i mig mat & konstant illamående. Kul att vara tjej!

Vill till stallet.. Jättekonstigt att det är fredag och jag inte ska. Vi har AW på jobbet för en kollega som slutar så för ovanlighetens skull ska jag vara med, vi ska till Trädgårn efter jobbet. Mår jag såhär stannar jag nog dock inte superlänge..

Imorgon blir det häst iallafall! Johanna hade badat med henne igår, såg ca dödsmysigt ut. Jag skulle vilja bada med henne i sommar fast alltså att jag också badar, inte bara sitter på och försöker inte bli blöt ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0