Träning inplanerad!

Glatt för idag är att min anmälan till Rikset är mottagen och att jag bokat in en CR-träning med Emelie den 29/3!
 
Nu har jag tre veckor på mig att fundera på vad jag vill ha ut av den :) men hon sa att hon kunde hjälpa med hoppning också så jag tror vi kör på det eftersom de inte erbjuder privatlektioner i hoppning på Sättra (och Emelie är nog ändå bättre och mer likt hur vi rider än hur de lär ut där). Jag kommer nog inte ha råd med jättemånga lektioner för Emelie innan Rikset men förhoppningsvis efter.
 
Sen rider jag ju dock "bara" 3 ggr i veckan så det måste ju finnas tid att öva också. Varannan eller var tredje vecka är helt OK och snällare mot min plånbok om jag inte hittar nån mer i stallet som vill rida för henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0