Stallet - check

Morgonpyssel i stallet idag. Första timmen gick fort. Vanligt fix & småsnack m Helena & Anders som skulle på kosseclinic med Sudden. Satte ihop stigbyglar, sadel & båda tränsen men trots detr var det ändå en timme kvar sen o allt klart. Så jag fikade frukost ett tag och sen städade jag ur ryktpåsen, plockade in lite bett & satte upp rutiga täcket på vinden + vek ihop alla täcken vi har nere. Fint blev det! :)
 
Jag kom precis innan de fick gå ut & kände på hoven då. Aningen varmare, men då hade hon ju stått still hela natten så det är inte så konstigt. I hagen travade & galopperade hon rent och efter en timme kände jag och då var det bättre. Då var hon visserligen ute & lite blöt om benen men ändå. 
 
Honey & Pålle.
 
Kom snö inatt & blåste storm typ så det gjorde inte så mycket att jag inte fick rida idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0