Snabb fredag!

Blev en rekordsnabb dag i stallet idag! För ovanlighetens skull kryllade det av folk, Johanna hade just tagit in Honey och tyvärr hade vi fått bakslag #2 - efter må-ons i sjukbox hade hon fått gå i vår lilla sjukhage (som ändå är nog stor att springa lite i) - och så markerade hon igen. :( Typiskt! Så nu blir det sjukbox igen och ta ut och gå med henne på vägarna när hon inte markerar. Fanken vad detta var seglivat. Är ju bara så ridsugen. Den dag det kommer gå att skritta igen kommer man ju vara lycklig bara för det. Och bara för det, känns det som, kryllar internet av folk som tränar häst på olika sätt, tävlar och ja, det är liiiite frustrerande. Men det är bara hålla ut.
 
Men även fast det inte går att göra så mkt i stallet så är det ändå skönt att vara där tycker jag, knäpp som jag är. Även om det är kort. Eftersom det var mycket folk idag fixade jag allt rätt snabbt så jag var klar samtidigt som Josephine och fick skjuts av henne, klar på 35 min! Hann inte prata med Honey så mycket alls men får väl göra det imorgon. Nån massage blev det inte heller, men det var rätt skönt att komma hem tidigt på en fredag. Händer inte jätteofta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0