Plan: Pay & Jump!

..nej, inte jag. Eller Honey. Eller jo, lite jag, för jag tänkte nämligen försöka komma iväg på en och fota. :) Det är nåt jag skulle vilja bli bättre på, och då måste man öva. Jag är en ganska bra amatörfotograf men det krävs teknik, och jag har aldrig fotat hopphästar förr så där är jag på noll. Det gäller att lära sig se var och när det blir ett bra kort. Var ska man ta kortet i språnget, osv. Så mest ska jag öva. I påsk ska det vara en pay & jump nära, på Uppsala Ponnyklubb som ligger nära Jälla. Dit kan man ta sig kommunalt hela vägen så jag tänkte försöka. Jag behöver ett projekt just nu och detta känns som en bra grej att se fram emot! :)
 
Den här helgen ska jag dessutom få rida! :) Och nästa med! Inte det heller på Honey (antagligen), utan på de mest oväntade hästar! Eftersom det här inte är människor eller hästar som finns i min direkta närhet kommer jag inte nämna namn, men en som läser här erbjöd mig att få komma och rida med henne. Det lät så otroligt spännande och generöst så givetvis tackade jag ja. Samtidigt erbjöd herrHoneys f d medryttare (som jag är bekant med via Malin) att jag kunde rida med henne i helgen! Jag hade verkligen inte väntat mig att folk skulle erbjuda sig att låna ut sina hästar, än mindre männsikor jag inte känner, men jag känner mig väldigt ärad. Det ska bli mycket spännande, båda två!
 
Längtar dock till Pruttan också. Men snart är det faktiskt fredag ju!
Nu ska jag se lite mer Walking Dead och sen gå och lägga mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0