Mer promenad

Jag var lite ledsen sista timmarna på jobbet idag så det var så skönt att komma till stallet. Honey började brumma lite när hon såg mig, ååw. Nu är det ju inte som att det var i hagen och hon hade nog brummat på vem som helst för att komma ur sjukboxen, men ändå. <3 Vi gick direkt ut på promenad men det gick sådär, hon var hungrig och det blev stopp här och där för att hon ville äta gräs vid gräskanten. Till slut kom vi till skogen och där fick hon äta lite innan vi gick hem, då fick hon beta lite vid orangeriet innan vi gick hem igen.
 
 
Hur söt?
Sen så pysslade jag på i lagom takt själv och slöade lite i sadelkammaren. Hon känns mindre varm i benet nu, det är skillnad fortfarande men jag hade nog knappt ens lagt märke till det en normal dag och om man inte jämförde. Pigg & alert i övrigt. Kliade henne ett tag sen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0