Kvällsupdate

Jag har haft så kul när jag var i England så det känns som att jag vart borta längre än vad jag har. Där är det vår och det är lite snopet att komma hem till temperaturbaletten runt nollan, men nu har jag hopp om livet iallafall. Och är pepp men på ett lugnare sätt om Rikset, nu vill jag att proppen ska komma men jag känner mig mer cool om det. 
 
Just nu längtar jag mest av allt till att ridbanan ska bli bra så man kan rida där. Eller ja, mest av allt längtar jag till fredag så jag får träffa Honey såklart. Men ridmässigt. Vill börja rida för Emelie också. Köpte tre hästtidningar för mina sista pund på Heathrow, det ska bli intressant att läsa dom och se om det är några skillnader. (Var för trött för att läsa dom på planet)
 
 
Miss you! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0