Horze vårkollektion

Jag brukar inte tycka att Horze har så mycket, vissa grejer bara. Johanna brukar dock ofta hitta fina saker till Honey där och i deras vårkollektion fanns mycket fint!
 
Roligt pastellschabrak, gillar det runda mönstret!
 
 
Coolt med stora märket på schabraket (även om det inte syns)!
 
 
Västfanatiker som jag är föll jag för denna, den var fin i alla modeller men jag gillade nog denna bäst.
 
 
 
Woohoo en rosa tävlingstopp! På hemsidan kan man dock bara beställa den med blå krage, får kolla med butiken sen när jag inte är post-England-dödspank igen. Fanns en jääääättefin matchande rosa grimma men nu är hennes färger blå/vit/röd och inte rosa, plus att man ändå inte får ha grimma på tävling.
 
 
Jag kommer satsa på brunt & rosa som tävlingsoutfit eftersom mina Tretorn Advance är bruna, denna rosett var jättefin och borde matcha bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0