En lugn tisdag

Det är rätt skönt att ha slöa dagar hemma efter full rulle. Ligga i soffan och äta nachochips och guacamolesubstitut till middag framför Oscarsgalan på iPhone. Det tackas och gråts och det blir så att man tänker på saker man är tacksam över. Slutar aldrig vara tacksam över att jag får rida Honey. Fina tjejen. Tänker på alla er som äger era egna hästar och undrar om man är tacksam för att man har dom, dag ut och dag in. Jag kan se på min katt och bli helt gråtfärdig för att han finns hos mig. Längtar jättemycket till på fredag. Till på lördag. 
 
Satt och tittade i bloggen ett år tillbaka. Snart ett år sedan jag tog beslutet. Levt med det så overkligt länge nu. Känns märkligt. Minns pirret då. Nu känns det normalt. Nej lite pirrigt nu igen. Sagt det till några få. Långt ifrån alla. Men när ska det ske? Nej nu ska jag sluta vara luddig.
 
 
Sötbuttan denna tid förra året. Uj vad kallt det var då.
 
menkanproppenkommadåååå.


Kommentarer
Linda

Väldigt tacksam. Varenda dag. För alla de fyrbenta. Katter, hund och hästar.

Svar: Jaa alla dina fina <3
Borrowed Hearts

2014-03-04 @ 23:27:14
URL: http://stjarnstralar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0