Blöhö

Vaknade kvart i sju och flög upp ur sängen. Jag är sen!
Nä, tidig. Det är ju lördag och jag ska åka med Bettan & Crille till stallet 7.45. 
 
Jag mår lite konstigt just nu. Vet inte om det är vårtrötthet men jag har inte mycket energi, och jag känner mig konstig och ensam och reagerar på det som en 12-åring som inte blir tillfrågad att leka efter skolan. Det har delvis sina anledningar, men tror även det beror jättemycket på att Honey är sjuk. Min tid i stallet minimeras direkt och jag är inte lika glad. Är glad när jag är där men lagret laddas inte på. Blir bara en fix för stunden. Bli bra nu gumman, min lilla brunhårig terapeut. Är så ruuuuugigt ridsugen. Synd att igen annan behöver hjälp just nu. Skulle kunna sätta mig på en åsna om så var fallet.
 
Kommer ut vid 8 idag, sen får jag se om jag tar 9 eller 10.30-bussen hem. Kan bli vilket som. Kanske går och håller henne lite sällskap i sjukboxen.
 
Nej usch vad jag är på konstigt humör! Det blir nog bättre efter stallet. Idag iallafall. 
 
 


Kommentarer
Anna-Karin

Jag har två varmblod som står utanför Vallentuna, bor själv i Väsby. Om du vill får du gärna följa med ut på en provtur nån gång.

Svar: Mailat dig :)
Borrowed Hearts

2014-03-24 @ 22:41:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0