Blogg 100 - start

Nu är jag i England och nördar men ska ändå slänga in kortisinlägg eftersom jag ska vara med i Blogg 100 i år (kan inte länka i appen men googla om ni vill veta vad det är). Även fast jag nördnördar så var jag ändå tvungen att hoppa in på Ridtravarförbundets sida för att se om proppen kommit, men inte än. Vore nästan skönt om den kom nu så jag kunde bli lite distraherad från den. Nu ska jag snart ta lite mer foton med skådisar, vi tog nyss med Manu Bennett från Spartacus/Arrow och han är såååå snygg & trevlig. <3
 
Jag & min franska kompis Emeline (i vår engelska kompis Susies peruk).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0