Tyglar

Höll på att fippla med iPhonen på tåget och vips hade jag gått av i Rotebro istället för Upplands Väsby. Dock går det en buss till Väsby därifrån. Som går förbi Hööks & Horze..

Pilla, klämma, titta.. Petade på lite ridbyxor men näää. Roligast är att kolla på sånt man inte köper som medryttare. Täcken. Träns. 

Är visserligen lite sugen på att köpa tyglar till mitt träns jag vann från Mountain Horse men hittade varken på Hööks eller Horze. De hade ett par på Hööks som var okej, släta svarta på ena sidan och gummi på andra. Men de kändes liksom för.. grova? Hm. Inga var riktigt rätt. Eftersom tränset bara hänger hemma och är snyggt är det inte exakt nåt som behövs men jag har fått för mig att jag ändå vill göra det komplett.

Malin köpte ett par tyglar på GHS förra året som jag tänkte att "näää de här kommer jag inte gilla" men de var assköna. Synd att jag kommer vara bortrest under Stockholm Horse Show i år, annars hade man nog kunnat hitta nåt där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0