Skogsrunda

Bidde Honeydag idag! :) Vi red Göranstorpsskogen - lilla klätterbacken - ner på Vändplansv - Göranstorpsvägen. Tänkte att det liksom var en normal runda men jag fick typ rida tillbaka en bit och sen vända mot hagen igen - och då var vi bara ute en halvtimme! Man tycker inte att biten mellan stallet och korsningen gör så mkt men det gör det! På fredag rider vi nog på andra sidan vägen.

Travade från backen längs med vändplansvägen, till korsningen. Gick super, långsam jogg & lyssnade. Sen efter backen ville hon bara springa och lade av lite, försökte fuska när jag bromsade med sitsen & blev tung i handen. Satt ner ett tag för då brukar hon naturligt sakta ner lite men icke. Fjantskrutt. Hon vill racea nu :)


Fick skjuts hem sen av Helena <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0