Mysrunda med sällskap

Idag har jag vart jätteglad hela dagen men hostan är segdragen så jag blir trött av det. Red mysrunda med Helena/Sudden & Frida/Cytra, skogen till Göranstorp och sen vägen tillbaka. 

Hon var SUPERFIN idag och joggade på i så långsam trav att Sudden (!) travade om henne. Jag satt ner i traven och sa bara till om hon drog iväg, annars fick hon jobba själv och hon var bara så fin! Om de andra tuffade iväg blev hon lite spänd, men höll sig ändå. Cytra & Sudden var också duktiga & fina, vi var så glada alla tre efter ridturen. 


Superskön onsdag. Det är  roligt att åka till stallet varje dag, älskar det. <3 Det där regnet ställdes in också vekar det som, så hon fick gå ut utan täcke. Hoppas det chilla humöret håller i sig imorgon för då ska vi jobba med bommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0