Knasmössa

Oj herregud vad klockan blev mycket! Efter stallet åkte jag direkt till stan för att fika med Becky, en bekant från USA som jag inte sett på tre år, till att öla med Carin, en kompis som jag inte sett på två. I stallet red jag 1½ timme innan dess och Honey var superduktig, så trots att jag var blåarg i morse så blev det ändå en bra dag, skönt det!
 
 
I morse hittade jag Honey i hagen såhär. Hon har alltså lyckats flytta flugmössan så höger öronskydd är på hennes vänstra öra. Det är skills det! Hon verkade dessutom helt nöjd med detta.
 
Skriver mer om dagens ridtur imorgon, nu ska jag kasta mig i säng och vila mina stämband. Förkylningen och hostan börjar lägga sig, men mina stämband är superirriterade och jag låter helt förjävlig. Lite rädd att jag ska tappa rösten men det blir faktiskt inte sämre (tror jag), så förhoppningsvis kan läkandet flytta sig till stämbanden nu när hostan börjar försvinna. Himla sommarförkylningar, vart sjuk 1½ vecka nu. (Fast det hjälpte säkert inte att stå och skrika Kentlåtar i två timmar förra söndagen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0