Fredag den 13:e


Haha. Hon är inte fullt så sur som hon ser ut här men hon var på knashumör idag. Saker hon var rädd för idag: 
- Islandshästarna
- En sten
- Sin egen skugga
- En kvist på marken 
Däremot gick vi förbi en tre meter hög truck, gick fram & nosade. Jaja inga problem! Första traven gick bra. Andra traven blev så jävla hackig (hon stressade - jag bromsade - hon bröt av - jag manade på). Till slut satt jag ner i traven, då blev det lite bättre.



Sen fick hon gå bakom Grann hem. MISÄREN. Imorgon blir det tur med flera andra, inklusive Sanna & Cocktail som jag inte träffat sen jag, Yanniqe, Elin, Anders & Helena var hemma hos dom en sommarhelg för.. tre år sen? Galet vad tiden går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0