Flätfail



Haha gjorde fulaste flätan på henne för nån vecka sen (när det var så varmt att hon var svettig under manen). Här hade den fallit ur lite framtill pga jag är värdelös på annat än vanliga flätor. Och baktill hänger där för att den biten hängde på andra sidan halsen när jag gjorde flätan, haha. Fast mot slutet tycker jag jag fick till det! Fast jag hade velat göra en sån som är helt inbakad sån som brukar kallas ardennerfläta. Men men. Man måste börja nånstans.

Sitter på tåget till Göteborg nu och Johanna har åkt också, så idag har Frida Honey. Sen kommer jag hem imorgon och då har jag hela veckan som kommer sen. Har med min bok om bomövningar och ska börja planera kommande veckan snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0