Bra just nu

Har en bra dag idag, det känns som att det är den första på så fruktansvärt länge så jag är glad för det.
Det här är bra just nu:
 
  • Fredag imorgon - Äntligeeeen. Denna vecka har kännts så lång..

 

  • Kentfest på söndag - Igen, äntligeeeen. Snart två veckor sedan i Göteborg och jag saknar gubbarna <3

 

  • Kort vecka nästa vecka - Är ledig på måndagen eftersom Kentfest slutar sent på söndagen, samt att det är midsommar på fredag (= ledig) och sen ska jag till Luleå lördag-söndag. Då ska jag hälsa på min gamla medryttarägare Linda och hennes fem (!) hästar, det ska bli jättekul. Jag hälsade på dom julen 2012 men tyvärr hann jag inte med det nu i julas.

 

  • Honey känns så fin just nu - Verkligen, så fräsch, och fin i traven. Tror inte det är länge kvar nu innan vi kan påbörja galoppen också.

 

  • Och.. en sak till, som jag inte vill berätta om än förrän det är helt officiellt och färdigt. Men som jag är jättejätteglad för. Och lite nervös. Men mest glad. :)
 
I Slåtterkärr för två år sedan


Kommentarer
Linda

Ser fram emot att du kommer =) Å nu har jag ju ridbara hästar också (ta i trä)

Svar: Det blir kul oavsett! :)
Borrowed Hearts

2014-06-12 @ 22:20:03
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0