Blö

Lite krasslig.. igen. Hoppas det bara är tillfälligt och känns som det, men ändå. Blä. Dessutom känns det som att det är sååå länge sen jag var i stallet, och såååå länge kvar. Eftersom jag var ledig i måndags kändes det som måndag igår på jobbet - vilket gjorde att jag flera gånger tänkte "men ikväll får jag iallafall åka till Honey" - men nej. Och imorgon känns det som att det är fredag eftersom man är ledig på fredag.

 

Och när man väl får åka ut går det så FORT. Det är skönt med sommar men jag gillar faktiskt bäst när de är installade för då träffar man de andra i stallet mer, och jag saknar allt pyssel med grejer och box. Haha. Lite knäppt kanske men jag gillar det där. Skulle aldrig kunna med helinackordering alltså!

 

Ja nej usch vad gnällig jag är! Typsikt sjukisgnäll.
Längtar till på lördag iallafall, då jag ska hälsa på Linda och hästarna. Och bara chilla i övrigt. Det är min enda plan under de 32 timmar jag är i Luleå. Fast nåt mer händer säkert.

 

 
Aldrig är man nöjd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0