Besök hos Linda

GOd morgon från Luleå! Vaknade strax innan sex av att jag hostade, dock så somnade jag inte långt efter att jag ätit vid sjutiden igår, så jag har ändå sovit länge och en hel natt. Mamma har Cocillana som jag fått men jag vet inte om det hjälper så mycket..? Kanske.
 
Igår var jag och hälsade på Linda (som ägde min första medryttarhäst Ragge) och hennes hästar. Det var jättekul, vi red ut en sväng, jag red på Stråla och hon Mayan. Hon har en så hiiimla skön bomlös sadel, det är som att sitta i en kudde. Dock hade jag lite halvdålig styrsel + red i jeans & sneakers så jag kände att jag var lite hejsan svenjsan, i synnerhet i galoppen eftersom Stråla också hade mycket större galopp än jag är van vid från lilla spetan haha ;) Men som tur var var Stråla snäll så allt gick bra.
 
 
I Brändön på Stråla
 

Förjävla snygg & seriöst ridning, haha. Söta Stråla :) 



Kommentarer
Linda

Very stylich ja. =)

Jag kan inte läsa din blogg från mobilen nå mer =(

Svar: ;)
Meh! Jag tryckte för nån knapp i inställningarna så det skulle vara LÄTTARE att läsa i mobilen. Men då ska jag at bort det, bra att du sa det!
Borrowed Hearts

2014-06-22 @ 23:25:41
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0