Bajs

Blä. Hade hoppats ha råd med en CR-lektion denna månad men ekonomin ser skit ut denna månad med.. Hade hoppats att det skulle börja fixa sig snart men min katt Joe's försäkring kom, samt att gymkortet börjat dras så vips var en tusenlapp borta. Börjar ångra att jag ska till Norge i helgen. Och då vet jag att det kommer vara så kul men har redan ångest för att ännu mer pengar kommer gå.. :( Fan. 

Sorry, hatar att skriva om pengar och hatar att läsa om det men behövde bara kräkas av mig lite.. :( Inte på skitbra humör, får hoppas att stallet gör mig gladare. Inte exakt på cavalettijobbhumör men vi får se hur det känns när vi kommer till stallet..


Lite exakt såhär känner jag mig just nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0