Peder & Lisen


Peder Fredricsson som är en av våra bästa hoppryttare har på senare tid börjat intressera sig för Horsemanship. Lisen har skrivit om det lite i sin blogg och de pratar även om det i Ryttarpodden lite. Här är bild på Peder med sin fina HM Sibon i repgrimma (inte för att det behöver vara lika med NH men man ser inte ofta hoppryttare med repgrimmor på sina hästar).

Jag har inte supermånga förebilder inom ridsporten men Peder & Lisen är definitivt två av mina största! Blir konstant kär i dom bara dom öppnar munnen. En av mina största hästönskedrömmar är att träna för Lisen. Fan vad häftigt det vore!


Kommentarer
MalinKalin

Vart hittar man ryttarpodden? Har googlat men hittar typ ingenting :P

Svar: Sök på iTunes. Lättast är om du har Podcastappen
Borrowed Hearts

2014-07-05 @ 16:24:38
URL: http://malinkalin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

borrowedhearts

Mina äventyr med min medryttarhäst Honey Bird Twitter, samt allmänna funderingar & tankar om hästar, ridning & stall!

RSS 2.0